Skip to main content

O Nedejde Inviata!

M-am trezit dupa o noapte plina de ganduri si temeri si am stiut ca am nevoie de o incurajare din Cuvantul lui Dumnezeu...
 
Fica noastra Marie (care o sa implineasca doi ani luna viitoare), a avut cateva operatii pentru corectarea unor defecte de nastere destul de serioase. Desi este foarte sanatoasa, umblatul in picioare a intarziat destul de mult. Anul trecut a reusit sa faca doar cativa pasi, din cand in cand. De atunci, progresul a fost nesemnificativ, pana luna trecuta cand a inceput sa faca mai multi pasi, uneori aproape 10.
 
Dar in ciuda progresului recent, in ultimele saptamani am fost putin descurajata de lipsa ei de echilibru si control. Defectele de nastere pe care le-a avut ea uneori includ serioase complicatii neurologice. Gandul unei vieti pline de dificultati si poate chiar disabilitate permanenta a inceput sa-mi dea tarcoale. Pana in momentul acela, pot sa spun cu sinceritate, eu si Dinu nu ne-am gandit niciodata ca nu o sa umble perfect. Ne-am tinut ochii atintiti spre ceea ce stiam ca VA FI in ciuda a ceea ce vedeam cu ochii nostri naturali.
 
Vinerea trecuta mi-am dorit asa de mult sa fiu din nou plina de credinta si pac desavarsita. Pe cand Cuvantul imi patrundea tot mai adanc in inima, Duhul Sfant mi-a reamintit ca progresul ficei noastre Marie VA FI in conformitate cu ceea ce eu si Dinu credem, asteptam si marturisim cu gura noastra.
In momentul acela am am hotarat sa primesc si sa declar vindeare completa pentru sistemul ei nervos. Asta se intampla in timp ce Marie dormea si am simtit cum Duhul Sfant imi spunea sa astept o "diferenta marcabila" in mersul ei cand se va trezi.
 
Ei bine, ce credeti ca s-a intamplat... S-a trezit din somn si tot restul zilei, a umblat prin toata casa! Intr-o singura zi, a facut mai mult progres decat intr-o luna! Sambata am fost la biblioteca, si acolo a umblat peste tot. Azi e duminica si pur si simplu umbla de ici colo, singura! Aleluia!
 
Cuvantul Domnului spune:
Isus nu a platit doar pentru pacatele noastre ci si pentru sanatatea noastra fizica si mentala! Isaia 53:4,5
Minunile sunt si pentru vremea de acum! Ioan 14:12
Daca crezi ceea ce spui ca se va face, se va face! Marcu 11:23
Sa tinem fara sovaire marturisirea credintei noastre! Evrei 10:23
Poate, la fel ca si mine si Dinu si familiile noastre, ati avut si voi parte de tragedie, boala sau moarte prematura. Vrem sa stiti ca Cuvantul lui Dumnezeu este inca adevarat, in ciuda experientei noastre umane. Noi stim ce inseamna sa te confrunti cu intrebarea DE CE? in astfel de situatii si sa fii tentat sa te dai batut cand vine vorba sa crezi in vindecare si in miracole. Vrem sa va incurajam sa nu va dati batuti! Continuati sa rostiti rezultatele pe care le doriti! Continuati sa va incredeti in Cuvantul Domnului mai presus de circumstantele in care santeti! Credeti!
Dumnezeu va vrea sanatosi mai mult decat o vreti voi! Se implineste intotdeauna voia Lui? Nu. Stim asta deoarece cu toate ca "doreste ca nici unul sa nu piara ci sa vina la pocainta", nu toata lumea este mantuita. Eu si cu tine trebuie sa credem in inima si sa actionam corespunzator pentru a primi mantuire, vindecare si toate celelalte lucruri pentru care a platit Isus.
Santem oameni, si uneori nu aratam si nu ne simtim vindecati, la fel cum uneori nu aratam si nu ne purtam ca niste oameni mantuiti, dar Promisiunea nu ne inseala! Am fost asa de incurajata in weekendul acesta de Miracolul Meu Umblator! Eu voi continua sa caut ce are Dumnezeu mai bun, si sper ca si voi o veti face!